Saturday, 29 September 2012

f.e.y.r.a

setiap wanita inginkan kasih dan sayang dari insan yang dicintainya .
tak mudah perempuan untuk menyerah apabila kasih yang dibina mula bergoyah .
hidup umpama roda, kadang-kadang kita di atas dan kadang-kadang kita dibawah .
begitu juga cinta ?
kadang-kadang ia gembira tetapi kadangkala ia duka .
bila berduka, siapa yang akan gembiraknnya ?
bukan pasangannya ke ?
tetapi kenapa kekadang lelaki sukar memahami wanita ?
tetapi aku percaya suatu hari nanti lelaki akan tahu bahawa wanita adalah nikmat Allah yang sangat mulia .
 
dan aku tahu kau adalah untukku .
aku sentiasa berdoa semoga Allah merestui segalanya .
hargailah selagi saya masih cinta,
jangan hargai bila saya dah berduka .
 
ikhlas dari hati yang lara ...fiera .
 

Thursday, 2 August 2012

tommorow is my life ?

satu debaran kian terasa  ...
macam nak jaringkan gol je rasenye !
esok terjawab semua ? ? ?
usaha aku selama di first degree makin membara ...

dup..dup..dup...
takutnya !!!!!
macam nak meletup je Malaysia . . .:(

moga apa yang aku belajar selama nie..
diberkati olehNya . ,
harapan pertama ?
mestilahhhh nak dpt DEAN LIST 

AHHHHHHH!!!!
bestnye..
tggu esok ea jam 10 pg..
segalanya telah terbukti..
antara hidup dan mati..hahhahahaha

good luck friends ...
u'll the best ...
i love u all....

mother, father, sis and my lover ..
pray for me please :)
    

Friday, 20 July 2012

hi ! ! !
slmt malam . . .
slmt berpuasa esok ea !
kejap je da ramadhan kan...
tp xleh puasa penuh laa...
hheehhehe...
k laa nak mdi nie..
papai !   

Friday, 18 May 2012

haaaaii...
da lme xtlis blog nie..
bz memanjang......

lame gler..

rasa da lame gler xpost kat wall nie...
hhaaaaa...gler bosan skg nie..
aq pon bkan ske nak edit2 blog nie..
just wat ske2 ati ke..;)

xsbar rase nye nak blik kg nie..
bosn tahap cipan kat dungun nie...!!!!!!!
yg pnting have fun for test
LAW..MANDARIN..and quiz ACCOUNT